Zespół

Łukasz Szewczyk Łukasz Szewczyk Prezes zarządu, trener

Łukasz Szewczyk

Prezes zarządu, trener

Łukasz Szewczyk

Z doświadczeniem pracy w organizacjach pozarządowych, produkcji filmowej oraz w charakterze nauczyciela akademickiego w Instytucie Polityki Społecznej UW. Certyfikowany trener (certyfikat STOP) pracujący z wieloma grupami (m.in. osoby starsze, z niepełnosprawnościami, diagnozami choroby psychicznej).

Bazuje przede wszystkim na metodzie Participatory Video odnoszącej się do facylitacji, procesu grupowego, zmiany społecznej, indywidualnego wzmocnienia. Uczestnik i animator międzynarodowych szkoleń z zakresu wykorzystania audiowizualności (mi.in. program ESoDoc 2009), innowator w zakresie badań społecznych z wykorzystaniem wideo. Prywatnie entuzjasta architektury modernizmu, muzyki współczesnej, brytyjskiego kina społecznego i starych menadżerów piłkarskich.

X
Ada Gąska Ada Gąska Członkini zarządu, kordynatorka projektów

Ada Gąska

Członkini zarządu, kordynatorka projektów

Ada Gąska

Animatorka i facylitatorka. Zaangażowana w realizację projektów wykorzystujących wideo od 2010 roku. Współautorka kilkukrotnie wyróżnianego cyklu warsztatów wideo dla osób starszych „Późne debiuty”. Pracuje z różnymi grupami (głównie z osobami z niepełnosprawnością intelektualną, seniorami oraz młodzieżą). Posiada doświadczenie organizacji wydarzeń i szkoleń zdobyte w sektorze biznesowym i pozarządowym.

Autorka badania dot. zaspokojenia potrzeb osób starszych przez III sektor. Absolwentka m.in. warsztatu organizacji Real Time dla facylitatorów PV, kursu Digital Storytelling Facilitator Course na Uniwersytecie Aalborg w Kopenhadze, kursy filmowego w Leeds Becket Univeristy. Współpracuje również z Centrum Rehabilitacji, Edukacji i Opieki TPD HELENÓW gdzie prowadzi zajęcia fotograficzne.

X

Współpracują

Kamil Matuszczyk Kamil Matuszczyk Facylitator

Kamil Matuszczyk

Facylitator

Kamil Matuszczyk

Doktorant na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych UW, uczestnik licznych projektów badawczych z zakresu migracji, opieki, osób starszych oraz demografii. Pracę naukową łączy z pasją związaną z tworzeniem filmów z osobami starszymi.

W Cotopaxi jako facylitator pracuje od 2012 roku. Wiedzę i umiejętności pracy z grupami defaworyzowanymi zdobywał na kursach w Reading (UK), Leeds (UK) oraz w Kopenhadze (Dania). W wolnych chwilach pasjonat kina polskiego oraz europejskiego, sztuki klasycystycznej oraz dobrej kuchni.

X
Karolina Grzegorzak Karolina Grzegorzak facylitatorka, trenerka

Karolina Grzegorzak

facylitatorka, trenerka

Karolina Grzegorzak

Od 2012 roku związana zawodowo z sektorem pozarządowym. Absolwentka szkoły trenerskiej STOP, międzynarodowych kursów dla Facylitatorów metody Digital Storytelling oraz Participatory Video. Specjalistka ds. zarządzania ludźmi.

Od 2013 roku związana ze Stowarzyszeniem COTOPAXI, w którym współpracowała​m.in. ​przy projektach „Późne debiuty”​ czy ​”Dom od środka”. Zainteresowana wykorzystaniem metod autobiograficznych w edukacji i rozwoju.​ Z​afascynowana jogą oraz tematem uważności. Ceni szczerość, otwartość i dobre jedzenie.

X
Aleksandra Bradel Aleksandra Bradel Facylitatorka

Aleksandra Bradel

Facylitatorka

Aleksandra Bradel

Z Cotopaxi współpracuje od 2013 roku i jak sama twierdzi jest to dla niej aktywność formująca. Zaczynała od wolontariatu, kilka lat facylitowała, by w tym roku zajmować się prowadzeniem i współprowadzeniem warsztatów. I oczywiście trochę facylitacją, bo już nie potrafi bez tego żyć.

Kończy kulturoznawstwo przekształcając je w filmoznawstwo poprzez zapisywanie się na wszystkie możliwe zajęcia do wyboru z filmu. Chyba, że w danym terminie akurat pracuje metodą PV i tym samym aktywności uniwersyteckie jej nie podchodzą. 

X
Malwina Gan Malwina Gan Facylitatorka

Malwina Gan

Facylitatorka

Malwina Gan

Absolwentka kursu Digital Storytelling Facilitator Course na Uniwersytecie Aalborg w Kopenhadze, kulturoznawczyni, działaczka NGO-sów, która od lat zgłębia potencjał komunikacji audiowizualnej.

Badała produkcje video rdzennych mieszkańców Meksyku i ich wpływ na politykę społeczną, uczestniczyła w projektach alfabetyzacji medialnej w Hiszpanii oraz w warsztatach wykorzystujących techniki audiowizualne w pracy z grupami defaworyzowanymi w Polsce w ramach projektów COTOPAXI. Ukończyła również 8 miesięczny kurs kształcenia liderów zmian społecznych w Indiach.

X